vineri, 1 februarie 2013

saratele

Cand ploua afara sau e vremea foarte urata,pentru a nu se plictisi in casa ,dar mai ales pentru a-i tine departe de televizor si de laptop,incerc sa implic copiii in diferite jocuri .Astazi ne-am hotarat sa facem saratele.Eu am facut coca,am intins-o iar ei au  decupat  din aluat diferite forme.
Retata mea de saratele o am de la bunica,ies niste saratele mai pufoase dar foarte gustoase.
Amestec
             -3 oua,
             - un pahar cu lapte
             - o cana de untura sau unt
             -o lingurita sare
             -putina branza razuita
             -drojdie cat o nuca
    din acestea se face un aluat ,din care se decupeaza diferite forme, se ung pe deasupra cu ou batut si se presara cu  mac sau susan,apoi se coc cam 20 minute .
      Dupa ce se coc,copiiii le mananca cu iaurt ca si gustare intre mese.









 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu