sâmbătă, 28 decembrie 2013

Am testat de la Buzz Store si Coccolino

De curand am primit de la Buzz Store  si Coccolino ,un pachet pentru testare;pachetul continea doua balsamuri de rufe nou aparute ,un ursulet de plus si o crenguta de brad cu fundita ,cum era chiar ajunul Craciunului,am ramas placut impresionata de surpriza.
 
                                                                                                                                                                             

Am testat balsamurile de rufe,am inceput cu cel roz,care m-a cucerit pe loc,un miros puternic,floral,foarte persistent si imbietor;mama mea il prefera pe cel mov,mie imi place mult sa le combin,la o spalare pun un capacel din cel roz,la urmatoarea un capacel din cel mov,miroase divin toata casa.Recomand balsamurile noi Coccolino,eu cu siguranta il voi cumpara!!!!                                                                                                    

Va puteti inscrie pe Buzz Store aici http://buzzers.ro/invite/a5c4a922d5703db1fd75efc4fcd42b40 ,urmeaza si alte campanii !!!!!!!!!

Un comentariu :