duminică, 1 iunie 2014

Piese auto pentru Dacia Logan

 Sotul meu,de meserie sofer profesionist,lucreaza in comunitatea internationala si aprovizioneaza marile lanturi de magazine .
 Eu,posesoare de permis de conducere,categoria B,de 10 ani si a unui autoturism marca Dacia Logan din 2008.
 Pana aici nimic deosebit.Singura problema  e faptul ca locuim intr-un sat in care strazile nu sunt asfaltate,iar la prima ploaie vine un mare sel de pe deal si in urma raman adevarate cratere care sunt astupate doar de sateni cu gunoiul scos din curte.E un calvar sa circuli cu masina pe astfel de strazi,dar nu am incotro,scoala din sat e la peste 1,5 kilometrii de casa noastra  si e musai si duc si sa-i aduc pe copiii de la scoala zilnic.
  Intr-una din zile am trecut cu masina printr-o groapa si s-a auzit imediat un zgomot puternic,facusem pana.L-am sunat imediat pe unchiul meu,singurul mecanic din sat si mi-a tractat masina pana la el la atelier ,pentru ca strada era mica si nu putem face pana acolo si daca tot am ajuns cu masina la atelier l-am rugat sa verifice masina ca eu sunt femeie si nu ma prea pricep iar sotul meu vine rar in tara.Asa am aflat ca ferodourile erau praf iar placutele de frana foarte uzate,trebuia neaparat sa schimbam tot,dar problema era de unde sa iau piese auto Logan  pentru ca cel mai apropiat oras unde as gasi e la peste 100 de kilometrii si acolo trebuia sa dau intai comanda,sa platesc avans si sa mai fac inca un drum,in alta zi ,sa le ridic.Ingrozitor de complicat pentru o femeie dar trebuia sa rezolv cumva pentru ca aveam nevoie de masina.
  Stiind ca majoritatea firmelor de curierat trec prin sat si transportul costa doar 20 de lei,m-am gandit sa comand online si am scris pe Google: piese Logan  si am dat peste site-ul http://www.autohut.ro/ unde am gasit piese noi,cu garantie ,pe stoc,fara sa fie nevoie sa astepti si le livreaza prin curier rapid ,in 24 de ore,inclusiv sambata, cu posibilitatea returnarii  in 10 zile .Am ramas surprinsa mai ales de faptul ca am descoperit pe acest site foarte multe reduceri,preturi cu pana la 70 %  online, preturi mai mici ca in service, si inca ceva foarte important : ti se ofera consultanta de catre niste profesionisti.Sunt excelenti la capitolul comunicare dintre client si comerciant.
  Am facut comanda online foarte usor,fara sa fie nevoie sa ma inregistrez ,mi s-a verificat comanda(sa fie compatibile piesele cu autoturismul meu),am fost sunata pentru a confirma apoi am confirmat plata prin ordinul de plata si am primit comanda foarte repede .Inca un lucru de remarcat,transportul este  gratuit pentru comenzi peste 399 lei.
Deci ,va recomand acest site daca vreti sa cumparati online piese Dacia  ,am fost foarte multumita,sunt profesionisti si prompti!Drum bun dragi soferi!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu