sâmbătă, 26 iulie 2014

Cadouri deosebite

  De curand mama mea a implinit cincizeci de ani,e o femeie foarte sigura pe ea si multumita de tot ce are,iar eu o apreciez enorm,am ce invata de la ea.M-am tot gandit ce sa-i iau drept cadou,dar parca nimic nu era suficient ca sa-mi exprim dragostea,plus ca nu vroiam ceva valoros ci mai mult ceva simbolic,sentimental,personalizat.
 M-am tot gandit la hobby-urile mamei,la cum sa-l impachetez,la ce buget sa ma incadrez,daca sa-i scriu si un bilet sau nu ,dar inca nu gasisem obiectul potrivit,care sa-i incante inima.
 Am cautat pe sfantul google idei de cadouri si am ajuns pe site-u PhotoFancy unde am gasit un izvor nesecat de idei de cadouri personalizate si de cum poti sa daruiesti cuiva ceva simplu dar atat de imprimat de emotie si sentimente,aveam de ales dintr-o multime de posibilitati: o cana de cafea personalizata cu pozele nepoteilor,un tricou pe care sa fie imprimata o fotografie de la nunta parintilor,o geanta de cumparaturi cu o poza din ultimul concediu petrecut in Delta unde era intr-o barca alaturi de tatal meu si multe ,multe alte posibilitati.
  Site-ul este foarte usor de folosit,in functie de obiectul pe care il alegi: cana,geanta,ceas
,calendar,tricou,perna,brelocuri,ochelari,etc,ai posibilitatea de pesonalizare,de imprimare cu propriile imagini,nume,texte si de editare a pozelor online  ,cu diferite efecte: corectura profesionala cu un singur click,prelucrare de imagini (rotire,decupare,imbunatatirea calitatii imaginii),decoruri si rame deosebite.Foarte interesant e si functia Magic Name,cu ajutorul careia poti crea online imagini personalizate cu numele dorit ,mai mult de atat o linie telefonica de asistenta va sta la dispozitie.
 Asa ca am hotarat,sun toate rudele si facem o petrecere surpriza,incepem cu un  tort surpriza,iar un ceas de perete personalizat cu poza nepoteilor sigur ii va face placere.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu