miercuri, 2 iulie 2014

Recomand AutoHut

 De curand am fost la Sarbatoarea Teiului,intr-o localitate vecina,Luncavita.Au venit foarte multi cantareti de muzica populara,printre care si Ionut Dolanescu,dar si multi interpreti tineri: Ralfo,Shift,acesta a fost motivul principal pentru care a venit foarte multa lume din zona dar si din alte judete,de toate varstele,dar nu putem trece cu vederea nici borsul de peste la ceaun care se servea,zecile de tarabe de produse traditionale,in special miere si caruselele pentru copiii.
 Parcarea cred ca avea trei kilometrii,iar stadionul parea neincapator,patru echipaje de politie si 10 politisti roiau necontenit si zeci de jandarmi erau imprastiati prin toata zona.Binenteles ca s-a lasat cu multe sanctiuni si permise retinute mai ales pentru ca multi consumasera bauturi alcoolice.
 Pentru prima data in zece ani ,de cand am permis de conducere,m-a oprit politia si mi-a cerut actele la control,eu foarte sigura pe mine pentru ca stiam ca sunt foarte in regula,am intrebat si de ce m-a oprit.M-au pus sa ma dau jos si sa ma uit la faruri, cel de pe dreapta nu mergea,si mi-a spus ca daca il fac pe loc sa se aprinda ma lasa sa plec.Sotul ia dau un bobarnac si becul s-a aprins,am scapat,nu era prima data cand ne facea figuri becul,asa ca am oprit la statie de alimentare cu benzina si am luat un bec H7,si l-am si schimbat,cand am ajuns acasa si ne-am uitat,aveam aceeasi problema,becul nu era aprins si ne-am dat seama ca e de la suportul lui.
 Am tot cautat pe site-uri si forumuri informatii despre piese auto si despre problema noastra si am aflat ca difera acele suporturi,nu se potrivesc la toate acelasi tip.Pentru ca mai facusem comanda  si de piese Logan,cealalta masina si aveam incredere,a sunat sotul la AutoHut si a cerut consultanta,a dat numarul de caroserie ,a aflat ca se cheama soclu si am facut comanda direct prin telefon .A doua zi,de dimineata,ne-a sunat curierul,pachetul ajunsese iar soclul se potriveste perfect.
 In curand trebuie sa facem si revizia la Opel si cu siguranta vom comanda tot aici, pentru ca au toate produsele necesare in stoc ,au preturi mult mai mici ca in magazin,chiar si cu 70% mai mici,livrarea se face foarte rapid in 24 de ore si la tine acasa si la service,beneficiezi de consultanta profesionala si inca un lucru foarte important,plata se poate face si in rate fara dobanda.


Un comentariu :