miercuri, 23 iulie 2014

Produse profesionale pentru epilat

 Vara,soare,cald..in sfarsit se apropie concediul si cum vechea mea problema ,pilozitatea excesiva,incepea deja sa-mi dea batai de cap,am inceput sa caut solutii.Cand am inceput sa ma epilez nu-mi permiteam un epilator ,de salon nici vorba,asa ca am inceput cu bigul acasa,dar in timp parul ,mai ales pe picioare a inceput sa se indeseasca foarte mult si sa apara doar la doua zile.
 Pentru ca locuiesc la tara,ca sa ajung la salon trebuie sa trec Dunarea cu bacul,timp pierdut,bani irositi asa ca am hotarat sa cer ajutorul unei colege de liceu care lucreaza in domeniu in Italia si care se afla in concediu acasa in Romania.I-am cerut ajutorul pentru zona inghinala si axila si sa ma invete sa ma descurc singura pentru picioare si maini.M-a sfatuit sa folosesc doar produse de calitate,ele sunt secretul pentru un epilat de calitate si usor de facut acasa.Mi-a recomandat site-ul Epilatpro.ro ,de unde si ea comanda cand se afla in tara,au cea mai variata gama de produse profesionala pentru epilat,preturi foarte bune,sunt extrem de seriosi si importa produsele de la fabrici renumite din Italia.
  Asa ca ,la sfatul ei,am comandat ceara de unica folosinta si ulei dupa epilat  si dupa ce am primit coletul ne-am pus pe treaba.
   Fetelor,e foarte important sa cititi instructiunile,sa testati temperatura produsuli inainte de a-l aplica pe piele,sa aplicati ceara in directia de crestere a firelor de par,sa folositi benzi de hartie sau panza pentru produsele care nu se trag cu mana(presati deasupra benzile si ceara se imprima pe ele),cand desprindeti ceara o faceti in sensul invers cresterii firelor de par si de la glezna in sus si trebuie sa tragi spre tine ,nu in sus.
 Dupa epilare,pentru a evita iritatiile,masati zona cu uleiuri dupa epilat,aceste uleiuri indeparteaza si posibilele resturi de ceara si dau un sentiment placut de prospetime.
  In sfarsit pot pleca in concediu linistita,ca nu mai trebuie sa pierd vremea in fiecare zi,epilandu-ma cu bigul si acum pielea e mult mai fina si o perioada mult mai lunga de timp.Nu uitati : folositi doar produse de calitate!!! doar asa pielea voastra nu va avea de suferit.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu