luni, 21 iulie 2014

Televizorul pe care il voi cumpara

  De un an de zile strangem bani sa renovam holul si sufrageria,mai ales ca nu le putea renova separat deoarece avem  arcada intre hol si sufragerie.Intr-un final,am adus un unchi zugrav si ne-a varuit peretii in alb,am schimbat parchetul,am luat perdele si draperii noi,masuta de televizor tot noua si musai covoare asortate cu noile draperii si neaparat mov.M-am gandit ca ar fi prea de tot sa am si canapeaua mov asa ca am  combinat movul cu o canapea neagra.
  Totul era schimbat mai putin televizorul nostru ,mare,greu si patratos si care facea multa caldura,luat cu banii de la nunta si care implinise de curand 8 ani.Ne-am gandit sa ne luam altul nou,dar acum lucrurile nu mai sunt asa de simple ca inainte, citeam pe net ca exista cu led ,lcd,plasma,2d,3d si chiar nu stiam diferenta dintre toate aceste caracteristici.
  Am inceput cu diagonala,intr-o camera de 4 metri latime pe 5 metri lungime,ne-am gandit ca un televizor cu o diagonala de 82 de centimetrii e suficient,nu vroiam sa fie nici imens sa contrasteze cu restul lucrurilor.
  Led tv-urile sunt la putere si nu mai e mare diferenta fata de lcd-uri,iar plasmele au cam pierdut teren ,deci ..cu led,mai ales ca si consuma mai putin si sunt si mai subtiri.
 Dupa ce am inrosit internetul cautand tot felul de informatii,am gasit pe Dwyn.ro.modelul de televizor pe care vreau sa-l achizitionez http://www.dwyn.ro/samsung_82cm_led_32eh5000-12962-0.html  si e si de firma,e Samsung ,are si reducere si garantie 24 de luni si inca un aspect foarte important transportul e gratuit,e super!
Mai multe modele de televizoare aici : http://www.dwyn.ro/televizoare-televizoare_lcd_led_plasma-27-0-0.html

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu