miercuri, 30 iulie 2014

Pulberea organica din orz verde de ajutor in slabire si modelare

 Eu ,treizeci si unu de ani si cincizeci de kilograme,verisoara mea,douazeci si unu de ani si cu treizeci de kilograme mai mult.De cate ori venea pe la mine ma facea slabanoaga,iar eu faceam haz de necaz de kilogramele ei.Mi-am dat seama ca aceste kilograme in plus sunt o mare problema pentru ea,atunci cand a ajuns la spital,in stare grava,dupa ce comandase ca si colegele ei de facultate,de pe internet,niste pastile care ii promiteau marea cu sarea,ca va slabi foarte mult in timp foarte scurt.
 A iesit din spital si foarte speriata de experienta traita a inceput sa citeasca mai mult despre obezitate,chiar m-a intrebat de multe ori ce fac de sunt asa slaba.Eu,mamica a doi copiii,nascuti la diferenta mica unul de celalat si fara o bona sau o bunica sa ma ajute,i-am tot explicat ca programul meu e asa de incarcat si grija de copiii e imensa si seara dupa ce le fac baita si-i culc ,de obicei sunt prea obosita ca sa mai mananc,iar in timpul zilei ciugulesc cate ceva in timp ce le prepar lor masa,sau din ce le ramane dupa ce servesc masa.
 Acum,verisoara mea , a inceput sa consume produse naturiste ,a descoperit gama Naturya , si consuma  smothie-uri verzi:lenduieste cateva legume si adauga pudra organica de orz verde sau  amesteca aceasta pudra organica de orz verde cu un iaurt de fructe si miere.
Pudra organica  de orz verde este foarte usor de consumat ,ca si bautura ,amestecata cu suc de fructe,sau doar cu apa, sau se poate adauga in sosuri sau in batoanele facute in casa,este un excelent adjuvant in curele de slabire si modelare corporala avand un continut mare de minerale esentiale.
 E foarte important sa nu va asteptati la minuni peste noapte,mai mult,e extrem de important sa fiti informate si  hotarate cand incepeti o dieta si sa aveti rabdare si calm.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu