vineri, 1 august 2014

Pe barba ta

 Am fost singura la parinti si de aceea mi-am dorit mai multi copiii,dar am facut doar doi,un baiat si o fetita,mi-as fi dorit macar trei,dar sotul a spus nu,ca eu ii fac repede dar apoi raspunderea cresterii lor cade  pe el,pe barba lui .
  Ne-a fost greu de la inceput,imediat dupa nunta noastra ,tatal sotului meu s-a imbolnavit,au urmat sase luni de stat prin spitale cand sotul meu a renuntat la locul de munca pentru a-si ajuta tatal ,dar intr-un final socrul meu  a murit lasandu-ne daramati sufleteste si financiar.
 A urmat dezbaterea mostenirii,care ne-a impovarat si mai mult.Atunci sotul meu a luat hotararea de a pleca la munca in strainatate ,sofer pe tir,munceste doua luni si revine in tara o luna.Asa am reusit sa ne ridicam o casa,potrivit de mare,nu ne-am intins ca sa o putem termina in aceasta viata,asa am reusit sa vedem marea pentru prima oara,la opt ani de nunta,asa am reusit sa ajungem la munte si sa facem multe petreceri fara sacrificii.
 Acum a revenit in tara si s-a angajat pe aici,tot sofer,dar traim fara sa avem datorii la banca,fara sa facem excese,traim simplu si curat,impreuna.
  Recunosc eu inca traiesc pe barba lui,a sotului,stau inca acasa si am grija de copiii,iar el,sotul meu e extrem de responsabil si familist,iar noi il rasplatim iubindu-l si respectandu-l.
 #pebarbata dragule se ridica acum si copiii si invata de la tine sa respecte si sa pretuiasca familia si vreau sa-ti multumesc!
  Daca si voi aveti un tip responsabil langa voi,pretuiti-l si laudati-va cu el,merita toata atentia noastra!
In aceasta vara ,Philips,lanseaza  provocarea 'Fii pe barba ta!" ,prin gama de produse Click and Style,doua modele de aparat de ingrijire versatile,pentru orice stil. Mai multe detalii gasiti pe site si pe Facebook!

 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu