vineri, 29 august 2014

RowmaniaFest-Festivalul International al Barcilor cu Vasle de la Tulcea

 Locuiesc in Dobrogea,intr-un sat din judetul Tulcea,am copilarit pe marginea canalelor pline cu apa si intesate de paduri de stuf.De curand sotul meu a revenit in tara dupa ce a muncit in strainatate o perioada si pentru ca aveam banuti puse deoparte a sugerat sa ne mutam intr-o alta zona a tarii.Dupa ce am plecat o saptamana prin tara in ideea de a alege o zona in care sa ne stabilim ,am revenit tot pe meleaguri dobrogene,aici am copilarit si aici vrem sa creasca si copiii nostrii.
 Oamenii necajiti de griji au devenit mai buni,mai ospitalieri,frumusetea locurilor,traditiile atat de bine pastrate,relatia perfecta dintre om si natura ,gustul ciorbei de peste proaspat  cu apa din Dunare,sa vezi pasarile si animalele salbatice ce se bucura de libertate si te privesc ca pe un musafir,nu as renunta la aceste bucurii pentru nimic in lume.
In perioada 29-31 august ,la Tulcea,se desfasoara Festivalul International al Barcilor cu Vasle -RowmaniaFest ,editia IV,va invit sa descoperiti zona,cu siguranta si voi ca si altii va veti indragosti de ea si veti reveni cu placere!
Festivalul incepe pe Faleza Dunarii din Tulcea.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu