miercuri, 6 august 2014

Recomand magazinul Climatico

 Locuiesc in sud-estul tarii si aici,in Campia Baraganului,verile sunt foarte aspre,toride si secetoase .Deja de cativa ani aerul conditionat nu mai e un lux ci un produs accesibil si necesar,mai ales ca si noptile sunt sufocante si nu te poti odihni pentru a avea energie a doua zi.
 Pe blocuri se observa la majoritatea apartamentelor prezenta aparatelor de aer conditionat si din ce in ce mai multi oameni il folosesc si in mediul rural.
 Dornici ne a ne achizitiona un astfel de aparat am mers intai la meducul de familie,pentru a-i cere parerea,pentru ca exista mituri cum ca ar fi daunator copiilor,iar medicul mi-a spus ca nu e problema atata timp cat aerul nu bate direct asupra copilului,cat diferenta de temperatura fata de mediul exterior nu e mare si mai ales atata timp cat am grija ca saptamanal sa curat foarte bine filtrele ,pentru ca acolo se dezvolta bacterii care se pot raspandi in camera si pentru ca am primit acordul lui am si trecut la achizitionare.
 Am intrat pe Climatico,pentru ca auzisem de ei,niste prieteni de familie comandasera de aici si erau foarte multumiti si ni i-au recomandat, si am studiat oferta de aparate de aer conditionat,preturile sunt  accesibile,gama e larga si  diferentiata in functie de capacitatea de racire.
Pentru ca vroiam sa-l montam pe hol si cum holul e despartit de living printr-o arcada ,am hotarat sa luam unul cu o putere mai mare ,de 12000 btu si ne-am oprit la acesta din imagine :
 
Un mare avantaj il constituie faptul ca tot aceasta firma se ocupa si de montarea aparatului de aer conditionatsunt acreditati,asa ca nu e nevoie sa caut o alta firma pentru instalare,mai mult de atat personalul este calificat si are o experienta de peste 10 ani in acest domeniu,lucru deloc de neglijat in ziua de astazi si tot ei se ocupa de verificarea periodica a acestor aparate si de service-ul in perioada de post-garantie.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu