miercuri, 13 august 2014

Se poarta gadgeturile

 Am revenit de curand din concediu si un aspect important m-a pus pe ganduri.Aflata pe terasa unui restaurant ,am observat ca la mesele celelalte majoritatea clientilor,foarte fashion de altfel,aveau pe masa cate un telefon,care mai de care mai cool.Eu  am preferat sa-l tin in poseta,ascuns pe undeva,nu numai ca era foarte vechi,dar era si alb-negru si cu lanterna :))) ,foarte utila de altfel pe timp de noapte :)).
Asa ca intoarsa acasa m-am pus pe cautat gadgeturi must-have.Intradevar,cred ca gadgeturile de ultima ora sunt de obicei un moft,un outfit,avem impresia ca avandu-le suntem mai usor acceptati de ceilalti dar de fapt sunt un bun necesar si foarte util care ne usureaza viata.Majoritatea tinerilor au un lifestyle bazat pe incercarea de a fi la curent cu tendintele si au opinii asemanatoare in legatura cu viata ,cam toti au acum internet pe telefon,ecran tactil,cu zeci de functii.
 Zis si facut,am rascolit internetul ,mi-am achizitionat un telefon super ,dar am vazut si foarte multe accesorii si zeci de alte gadgeturi,foarte utile ,printre care un eBook-Reader foarte prietenos:Trekstor Pyrus Mini Red E-Book Reader si o bratara fitness care m-a atras din prima,pentru ca eu sunt mare amatoare de sport si doresc sa-mi imbunatatesc stilul de viata ,dar parca mereu nu am timp sau e nevoie de cineva ca sa-mi reaminteasca prioritatile.Aceasta bratara iti monitorizeaza stilul de viata,masurandu-ti miscarile corpului ,iti propune o tinta zilnica si te ajuta sa o atingi in cel mai echilibrat si sportiv mod posibil.motivandu-te si arata si super,foarte in tendinte.
    Nike Fuel Band Black Ice Size S,e o bratara ce apartine brandulul Nike ,are un super design,armonios si functional iar materialele sunt de foarte buna calitate.Pun pariu ca acum eu o sa fiu cea care ii inspira pe ceilalti!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu