sâmbătă, 2 august 2014

De ce sa cumperi anvelope online de la AnvelopeMAG.ro?

Sunt posesoarea unui Opel Corsa C ,cu motor de 973 cmc,o masina de dama dupa parerea mea,nu consuma mai mult de 5 litri la suta de kilometrii la drum lung, foarte economicoasa si la taxe,stabila in curbe ,robusta desi este mica,cu spatiu suficient pentru pasageri dar cu un portbagaj mic.
 Credeti-ma am invatat despre ea pe parcurs pentru ca o conduc deja de trei ani si cum sotul lucreaza in strainatate nu mi-as fi dorit sa-mi faca probleme,asa ca o tin din scurt cu intretinerea,pana acum doar i-am facut schimbul de ulei de doua ori.
Singurele dezavantaje sunt faptul ca nu are aer conditionat si motorul mic nici nu-mi permite sa-i atasez un astfel de dispozitiv dar sincer nici nu-mi doresc pentru ca eu racesc foarte des vara si nu suport aerul conditionat si inca un lucru extrem de important,portbagajul e foarte mic,de abia incap cateva cumparaturi de la supermarket.
Acum insa e musai sa-i cumpar anvelope si cum noua femeilor ne plac cei mai frumosi pantofi m-am gandit ca si ,,Mireluta,, ca asa-i spun masinii mele,merita cele mai bune si mai potrivite anvelope de vara si cum nu as avea unde si cum sa le transport pana acasa de prin vreun depozit si nici nu m-as pricepe sa le cumpar dar mai ales ca trebuie sa trec bacul ca sa ajung in cel mai apropiat oras de unde sa cumpar,singura varianta salvatoare ramanea sa comand pe internet.
 Asa ca am dat ,,search,, pe Google la "anvelope vara"si am tot rasfoit nestiind exact de unde sa comand ,pana m-am oprit la AnvelopeMAG.RO  si a fost cea mai buna alegere pentru ca iti ofera consultanta tehnica profesionista,au livrare gratuita la minim doua anvelope comandate ,livrare rapida in 24/48 ore oriunde in tara,au peste 5000 de modele de anvelope,toate produsele sunt noi si exista in stoc,trei ani de garantie,comanda se poate face fie pe site fie prin telefonsi am vazut ca pe site au si jante si produse pentru camion,produse agroindustriale si multe promotii super ,asa ca ,acum stiu unde sa comand!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu