luni, 11 august 2014

Folii de protectie de la SmartProtection

 Tehnologia a avansat foarte mult, daca pana nu de mult telefoanele aveau ecran alb-negru,in ziua de astazi un smarthphone sau o tableta sunt produse accesibile si foarte utile,un smarthphone poate tine cu usurinta locul unui laptop si pentru ca sunt atat de importante ar trebui sa le protejam impotriva zgarieturilor,amprentelor,a contactului cu diverse lichide si mai ales de praf.
 Mi-am achizitionat de curand o tableta Samsung si pentru ca am vrut sa o pot folosi nu doar pentru internet ci si ca gps,media player,sa aiba si sunet bun sa ma si tina bateria dar mai ales sa fie si 3 g cu functia de call sa o pot folosi si ca telefon,am dat un pic mai mult pe ea,asa ca era musai si o protectie mai ales ca atunci cand am cumparat-o am citit review-urile celorlalti cumparatori si scriau ca se zgarie foarte usor.
 Am comandat de pe SmartProtection, o folie de protectie pentru tableta Samsung  ,in primul rand avea reducere de pret,mi se explica foarte clar cum se monteaza,erau specificate  foarte multe informatii si intradevar nu numai ca este foarte usor de montat dar e perfect transparenta s nu ma deranjeaza la touch ,va recomand si voua sa va protejati investitiile,indiferent daca sunt telefoane,tablete,laptopuri,aceste folii de protectie le fac mult mai durabile..

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu