sâmbătă, 9 august 2014

Cum poate deveni un magazin online mai profitabil

 Am o mare pasiune,de a modela din pasta fimo,diverse obiecte: cercei,pandantive,brelocuri,inele,bratari.Fimo e ca o plastilina care se si modeleaza asemeni plastilinei,de diferite culori din care se pot modela diferite obiecte,mie personal imi plac cerceii buburuze si  inelele trandafir,care ,dupa modelare se coace la foc foarte mic.iar dupa ce se coace se intareste devenind asemeni ceramicii,pastrandu-si insa culorile vii.
 Aflandu-ma in crestera copilului si ajutata fiind de mama mea in cresterea copilului,am avut destul timp liber de a-mi dezvolta aceasta pasiune ,de a inventa noi modele si de a testa diferite tehnici de modelare.
 Am reusit sa fac destule modele de cercei,caci pe cercei ma axam,se vindeau cel mai bine si dupa ce am facut si un curs de artizanat,m-am gandit ca pentru a ma extinde ar fi super daca mi-as deschide un magazin online,astfel ar descoperi si mai multa lume creatiile mele si as reusi sa vand mai mult.
 Am reusit sa-mi deschid acest magazin online,un site de fapt,dar nu aveam idee cum sa-l promovez.Am cautat pe internet metode de promovare si am descoperit  aplicatia retargeting.ro ,ce foloseste personalizarea site-urilor si a newsletterelor pentru optimizarea conversiei.Aceasta aplicatie promite o crestere medie cu 30 % a vanzarilor magazinelor online.
 Aplicatia foloseste bannere inteligente si personalizeaza newsletterul pentru fiecare utilizator in parte ,folosindu-se de istoricul si modul de navigare al acestuia.Astfel,vizitatorii care au intrat deja pe site si care au facut anumite actiuni ,vor fi marcati ca facand parte dintr-o audienta si segmentat,apoi i se vor arata o serie de reclame,text sau imagine specifice fiecaruia.
 Cu alte cuvinte site-ul se modifica si se customizeaza in functie de ce cauta clientii,mi se pare o idee inovatoare ,extraordinara si  musai de testat.
 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu