joi, 14 august 2014

Romania inegalabila,Sinaia

 Am fost la munte de zeci de ori,eu venita de la campie,sa vad atat de multi munti in jurul meu ,e impresionant.Dupa ce am fost prin mai multe locuri,in sufletul meu,Sinaia a devenit un loc atat de drag incat acum mergem doar acolo,ne simtim ca si acasa.
 Sinaia este o statiune turistica si baleneo-climaterica,aici se afla,Castelul Peles,Pelisorul,Manastirea Sinaia,casa memoriala George Enescu,partii de schi si poti urca cu telecabina la Babele si Sfinx.Sunt sute de locuri de cazare si zeci de restaurante si periodic sunt targuri cu produse traditionale.
 Daca si voi aveti o locatie preferata ,va invit sa intrati in aplicatie si sa introduceti fotografii,pentru ca Romania e inegalabila si merita promovata.

La Castelul Peles


 Sala Armelor,in interiorul Castelului Peles


Un comentariu :

  1. Sinaia a fost prima statiune montana pe care am vizitat-o. Da, este speciala. Am fost si anul acesta de doua ori.

    RăspundețiȘtergere