miercuri, 13 august 2014

Romania inegalabila,Vulcanii Noroiosi-Buzau

  Sotul meu e sofer profesionist pe comunitate si deseori merg la el,cate doua saptamani si vizitam orasele sau locurile pe unde face el pauza .Nicaieri,dar nicaieri nu e ca in Romania,acolo peste tot parca e doar beton, totul e asfaltat,nu mai e un loc neatins de om .
  Intorsi in tara am mers in apropiere de noi,pentru prima data ,la Vulcanii Noroiosi,in judetul Buzau ,atat de multa liniste si un peisaj atat de ciudat,eram foarte curiosi si noi si copiii,cred ca am petrecut 4 ore acolo,dar nu stim cum a trecut timpul ,a fost impresionant.
  Vulcanii noroiosi sunt rezervatie naturala ,fiind formati datorita eruptiilor din pamant a gazelor,care antreneaza spre suprafata namol si apa,la suprafata solul e sulfuros si saraturos,iar in jurul lor e un peisaj selenar.Am urcat pana acolo cu masina,foarte usor,e drumul bun si de specificat ca sunt doua zone: Paclele mici si Paclele Mari,unde se gasesc vulcani noroiosi,ambele zone se pot vizita,gasiti acolo si cazare,e o pensiune cu o frumoasa terasa.
 Daca si voi cunoasteti locuri care ne fac Romania inegalabila ,intrati in aplicatie ,pe pagina de facebook Inegalabila Romanie si incarcati fotografii,pentru ca noi romanii avem cu ce ne mandri! Fata de cei din Europa de Vest,mai avem de lucrat la capitolul curatenie si reciclare,dar nu e vina noastra,asa cred ca am fost invatati,acum e timpul sa ne protejam si pe noi si locurile dragi noua,pastrandu-le curate,de la noi vor invata si cei din jur si copiii nostrii.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu