joi, 7 august 2014

Cadouri online

 In curand,mai exact pe 15 august ,de Sfanta Marie,e ziua de nume a nasului nostru de cununie,Marian.Va spun sincer ca atunci cand e vorba de cadouri,mai ales cadouri pentru barbati , ma blochez,nu stiu ce sa cumpar si de unde sa cumpar.I-am tot luat seturi de cosmetice in diferite combinatii,parfum cu gel de dus,after shave cu  deodorant,si multe alte combinatii si i-am daruit si multe haine: camasi si bluze ,chiar ramasesem fara idei cand am descoperit un magazin online : GiftsBoutique ,cu o multime de idei de cadouri din cele mai diverse la preturi foarte accesibile.
   Gasiti pe acest site de la brichete Zippo,cutii cu accesorii de vin,trabucuri Davidoff si pana la uneltele multifunctionale de buzunar si seturi de barbeque cu sort ,mi se par foarte interesante si mult diferite fata de ce i-am daruit pana acum sigur o sa-l surprind placut.
  Mai  mult am observat ca daca te abonezi la newsletter ti se acorda si o reducere de 5% la prima comanda,mi se pare excelenta aceasta promotie.
 Paradoxal,acum aveam la dispozitie o gama prea larga,imi era greu sa aleg un singur cadou,dar m-am gandit ca nasul nostru fiind sofer de meserie si aflandu-se mai mereu pe drum,o unealta multifunctionala de buzunar,ar fi cadoul perfect, pentru ca este dotata cu : cleste ascutit,cutit cu lama dreapta,cutter fire,cutter fire dure,surubelnita foarte mica,surubelnita mica,surubelnita medie/mare,surubelnita Philips,snur de atasare,deschizator conserve/sticle,tirbuson,foarfeca,fierastrau,gauritor si este extrem de necesara dar mai ales utila .
 

Cu siguranta si pentru alte ocazii o sa apelez tot la ei,pentru ca au mai multe categorii de cadouri, pentru copiii,femei,barbati,casa ,birou ,animale,hobby,dar si cosuri cadou ( pentru botez si dinner,cand mergi in vizita la prieteni).

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu