vineri, 1 august 2014

Gesturi frumoase

Constantin ne provoaca sa povestim despre ultimul gest frumos pe care l-am facut,in ideea incurajarii oamenilor de a face lucruri bune in orice perioada a anului.
 Nu pot sa ma laud ca fac gesturi frumoase mereu,doar din cand in cand mai donez cate doi euro,trimitand mesaj la numarul acela format din patru cifre.De ziua mamei  de curand i-am organizat o petrecere surpriza,i-am comandat tort si am chemat multe rude ,mai ales ca mama mea implinea cincizeci de ani.Si bunicii i-am luat un tort,cand a implini saptezeci si doi si i-am facut surpriza ,am mers la dansa toti nepotii si stranepotii ,dar astfel de gesturi nu mi se par deosebite ci chiar normale mai ales cand le faci apropiatilor.
 Gesturile frumoase sunt acelea pe cere le faci fara sa le planuiesti,strainilor,pe moment,ceva simplu si de care sa nu stie nimeni,nu trebuie sa ne laudam noi cu ceea ce facem ci sa vorbeasca ceilalti despre noi.
Eu traiesc la tara si ne cunoastem intre noi majoritate,ne salutam si ne zambim cand trecem pe strada unul pe langa celalalt dar cand ajung intr-un oras si vad cum oamenii trec unii pe langa altii nepasatori,ma ingrozesc,nu zic sa se salute dar le e sila sa se si priveasca si au aceeasi fata nepasatoare toti si culmea majoritatea sufera de singuratate.cCred ca o vorba buna adresata cuiva la nevoie e cel mai frumos gest pe care-l poti face in aceasta lume atat de interesata de lucruri materiale.

3 comentarii :

  1. Am facut aceasta provocare in speranta de a atrage atentia ca am devenit mult prea rai in relatiile interumane si nu numai! Si eu consider ca este o diferenta de comportament intre oamenii din cele doua medii: rural si urban, chiar daca nu ar trebuie sa fie!

    Iti multumesc mult pentru faptul ca ai raspuns la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!

    Sunt Constantin, castigatorul campaniei realizate de catre Blogal Initiative in colaborare cu EcoRom, undeva la sfarsitul lunii iulie 2014, care a primit drept cadou o campanie Blogal Initiative (CARE-I ULTIMUL GEST FRUMOS PE CARE L-AI FACUT?).

    Iti scriu pentru a te anunta ca am trecut pe domeniu .ro, www.constantins.org devenind acum www.constantins.ro!

    Rugamintea mea catre tine, daca poti, daca ai timp si daca nu e cu suparare, e sa modifici link-ul din articolul cu care ai participat la aceasta campanie (de suflet pentru mine) sau sa il elimini, pentru ca peste cateva luni, atunci cand va expira domeniul constantins.org (care momentan redirectioneaza catre constantins.ro), voi renunta la acesta si voi ramane doar pe constantins.ro.

    Nu este nicio problema daca nu vei face aceasta modificare, sanatosi sa fim cu totii, acest lucru este cel mai important!

    Iti multumesc inca o data pentru ca ai participat la aceasta campanie de suflet.

    In alta ordine de idei, tin sa iti urez multa sanatate si un Sfinte Pasti cu multa lumina, alaturi de cei dragi!

    PS: Nu trebuie sa publici comentariul meu! :)

    RăspundețiȘtergere