vineri, 30 ianuarie 2015

Cadouri Ziua Indragostitilor

  Dragostea noastra a crescut cu fiecare an chiar daca nu mai suntem adolescenti.Acum ,la 10 ani de la casatorie ,pentru ca sotul meu lucreaza in strainatate si vine la 3 luni acasa,ne-am apropiat si mai mult.Nu stiu ce a fost,departarea ,dorul,maturizarea ce a venit o data cu trecerea anilor,nu stiu clar ce anume dar suntem din ce in ce mai apropiati si mult mai indragostiti ca in prima zi si profitam de fiecare ocazie sa ne surprindem reciproc. Si cum in curand se apropie Ziua Indragostitilor , ca de fiecare data am aceeasi problema: ce cadoul sa-i iau iubitului meu?
 Anul trecut se purtau cadourile personalizate,majoritatea prietenelor au personalizat diferite obiecte pentru sotii lor,de la cani,pernute,tricouri,mouse pad,pana la ceasuri si genti personalizate .A fost mare nebunie :)).
  Chiar nu as vrea sa-i iau parfumuri sau alte produse cosmetice,mi-ar place ceva inedit si nu stiu cum se face ca in fiecare an imi bat capul si incerc sa-l surprind si parca tot el reuseste sa ma surprinda mai mult cu toate ca pare mult mai nepasator.
 Am rascolit internetul si am aflat ca anul acesta la moda sunt cadourile funy,practice,dar amuzante: pahare de bere cu pereti dublii,manusi indragostite,atarnache pentru telefon si multe altele.



  Sotul meu e sofer si chiar zilele trecute mi-a
povestit ca a incarcat vin din Franta si a primit de la acea firma 2 sticle cadou,pe care le va aduce acasa pentru ca acolo  nu consuma alcool nici macar in week-end.Asa ca m-am gandit ca cel mai potrivit cadou pe care sa-l comand ar fi un aerator vin Bordeaux  .Aeratorul pentru vin Bordeaux  accentueaza toate notele ascunse din vin,acest dispozitiv tine locul uni decantor,el iti pregateste vinul chiar in momentul in care il torni in pahar,oxigenand fiecare picatura.Sunt sigura ca sotul meu va fi foarte incantat,lui ii place seara ,cand e acasa,sa savureze cate un pahar de vin bun.Va recomand si voua site-ul mindblower.ro. ,gasiti aici cadouri pentru Valentine's day 2015 ! Iubiti-va mult!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu