joi, 29 ianuarie 2015

Rochii de mireasa,rochii de seara

Vindeam la un magazin de cartier si observam zilnic o fata care cumpara doar paine si platea mereu cu monede pe care le innumara de mai multe ori inainte sa plateasca.Incet,incet,am intrat in vorba cu ea si i-am aflat povestea.Statea cu bunica,tatal ei murise ,iar mama se recasatorise cu un barbat mult mai tanar ca ea.Ii vedeam suferinta si parca ma vedeam pe mine in ea.Acesta a fost motivul pentru care am inceput sa o ajut,la inceput cu sfaturi,apoi am devenit prietene si am inceput sa ne vizitam.
 Cand m-am casatorit,in urma cu 10 ani,am rugat-o sa-mi fie domnisoara de onoare.iar la nunta noastra,a cunoscut un tanar,vecin cu parintii mei.Ea fiind foarte frumoasa ,l-a cucerit imediat.
 Dupa doua luni de relatie,au venit la noi,rugandu-ne sa mergem cu ei la primarie,sa le fim martori ca vor sa se casatoreasca.Eram surprinsi,dar aveam incredere in acest tanar,il cunoasteam si pe el si familia lui,iar ea imi era extrem de draga,avea si are un suflet curat .Imediat dupa cununia civila,au plecat in Anglia.
 Au revenit de curand din Anglia,cu doi copilasi,unul de patru anisori si unul de cateva luni si am simtit o onoare si o bucurie imensa cand  ne-au rugat sa le fim nasi si sa le botezam copilul si  mai ales m-am bucurat sa-i vad realizati financiar dar neschimbati sufleteste,la fel de apropiati .
 Pentru ca e un eveniment foarte important si v-a veni multa lume ,am cautat impreuna cu viitoarea fina ,imbracamintea potrivita care sa ne  reprezinte,care sa fie exact ca noi,simple dar pretioase si spus aceasta cu toata modestia.
 Am gasit cele mai frumoase rochii de mireasa si cele mai frumoase rochii de seara pe site-ul oficial al brandului Sposa Toscana in Bucuresti.
 Rochiile de mireasa sunt unice,impresionante.






















Iar rochiile  de seara sunt in modele si culori variate si se aduc pe comanda exact pe dimensinile persoanei care urmeaza sa le poarte.




















Stilurile se schimba des,dar pe acest site veti gasi in fiecare an ,colectii noi,care tin pasul cu tendintele.Recomand!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu