miercuri, 28 ianuarie 2015

Martisoare din fimo

 Ca in fiecare an,imediat dupa sarbatorile de iarna,ma apuc de confectionarea martisoarelor din fimo.Ador sa ma ,,joc,, cu fimo si a devenit o afacere profitabila de inceput de an.Imi place ca in locul banalului martisor de prins in piept sa daruiesc si sa vand cercei si medalioane,colorate si care pot fi purtate oricand ,chiar si dupa perioada martisorului si pentru aceasta idee am fost felicitata mereu.

 Cel mai mult m-am bucurat cand anul trecut la liceul Gh. Munteanu Murgoci ,unde invata verisoara mea, s-a organizat o campanie de vanzare de martisoare iar banii au fost donati azilului de batrani din judet.Am confectionat atunci cu verisoara mea foarte multe floricele,doar amestecam doua culori de pasta fimo si le modelam cu niste forme speciale pentru pasta modelatoare.A fost premiata ca fiind eleva cu cea mai mare donatie din urma vanzarilor.Am fost foarte mandra de ea si bucuroasa ca am putut ajuta.

  Am descoperit fimo din intamplare,cautam un medalion colorat ,sa se asorteze cu rochitele vaporoase de vara si nu gaseam prin magazine .Incepand sa caut si pe internet am gasit pe breslo  foarte multe modele dar nu erau culorile pe care le vroiam eu,asa ca am comandat doua culori de pasta polimerica, si mulaje si am inceput sa experimentez.Cel mai mult imi plac cercelusii porcusor,care sunt si foarte usor de facut ,de care am lipit  tortite surub.
Cu timpul m-am documentat si am continuat sa comand si alte culori si sa creez diferite modele.E ca si cum te-ai juca cu plastilina,e si mai simplu daca ai imaginatie,daca nu ai,e suficient sa dai un ,,search,, pe google si youtube  si gasesti idei si tutoriale pentru toate modelele pe care le doresti.
Dupa ce le modelez,le asez pe o folie din aluminiu ,  le fac gaura cu ajutorul unei scobitori ,acolo unde urmeaza  sa pun o zala sau tortitele pentru cercei ,apoi le  coc in cuptorul de la aragaz,10-15 minute,la foc mic,cu usa de la cuptor foarte putin deschisa,fiind foarte atenta sa nu le tin pana iese fum din ele ,pentru ca atunci devin casante si se sparg.Dupa ce le coc ,le dau cu lac special pentru fimo.


 Prietenele mele sunt inebunite dupa cercelusii simplii cu surub,pe care-i modelez,mici,in forma de gargarite,floarea soarelui,bobite de cafea ,broscute,albinute si altele si mereu ma roaga sa le mai fac.
Daca vreti sa va apucati de creat va recomand fimo soft,e mai moale si nu se intareste repede si culorile sunt mai frumoase,mai vii ca la fimo clasic.Accesorii pentru bijuterii si accesorii pentru martisoare ,puteti comanda cu incredere pe gemsale.ro













 Cu timpul sunt sigura ca o sa testati si fimo efect,e cu sclipici si are culori calde ,superbe si sunt sigura ca o sa vreti sa achizitionati toate modele noi de forme de modelaj si texturi,eu asa fac :))  .Puteti alege din matrite cu modele din semne zodiacale,modele de primavara,animale,primavara,petrecere,bebelusi ,Craciun si multe altele,mereu apar altele noi,foarte interesante .Margele si accesorii,zale,tortite de cercei,ambalaje,etichete speciale,snur de martisor, si multe alte accesorii gasiti tot pe acest site,gemsale.ro si puteti profita de campaniile de reduceri anuntate pe site din timp.


Am gasit pe gemsale.ro mai multe carti  cu tehnici de modelare si un dvd cu 12 tutoriale video ,de aproximativ 73 de minute,la preturi foarte accesibil,acestea sunt extrem de utile incepatorilor si nu numai.


Daca doriti sa va extindeti afacerea ,puteti vinde aceste creatii ,pe Breslo si Crafty,doua site-uri renumite in vanzarea produselor handmade,tot acolo pueti observa preturile practicate,modele care se cer mai mult si puteti face rost si de comenzi mari.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu