joi, 29 ianuarie 2015

Cele mai frumoase scaune de bucatarie

 Suntem casatoriti de 9 ani si avem si doi copilasi dragalasi.De 7 ani am inceput sa ne ridicam o casa intr-un sat ,la tara,dar problemele de sanatate ale socrului , faptul ca sotul a ramas fara loc de munca dar si faptul ca nu mai faceam fata facturilor ne-au facut sa amanam continuarea constructiei si sa ramanem in casa socrilor.
 De 1 an de zile de cand sotul a plecat sa munceasca in strainatate ne-am revenit spectaculos si am continuat constructia casei.De o luna de zile am terminat si finisarea bucatariei,am montat gresie si faianta de coloare bej,pentru ca am vrut sa se asorteze cu  mobila de bucatarie care as vrea sa fie bordeaux cu crem.Pentru ca bucataria este mare,are 5,30 metri lungime  pe 3,60 metri latime,in mijlocul incaperii am montat o masa mare,care se desface ,se mareste si incap la masa 12 persoane.
 Mi-am dorit foarte mult scaune sa se asorteze cu incaperea si am gasit pe scauneonline .ro niste scaune de bucatarie superbe!!!Nu doar culoarea imi place ci si designul lor ,sunt exceptionale,sunt cele mai frumoase pe care le-am gasit si credeti-ma am rascolit ineternetul dar si multe magazine mari.




Gasiti multe modele la scaunele de bucatarie dar si la scaune de masaj  ,fie pentru birou ,fie stil fotoliu iar livrarea produselor este gratuita si se face in maxim 24-48 ore.



Va recomand din suflet sa cumparati de pe acest site,produsele sunt exceptionale iar preturile accesibile!Shopping placut!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu