sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Istanbul,dragostea mea

 Istanbulul m-a atras dintotdeauna:traditiile turcilor,cultura,muzica,locurile de vizitat care sunt patrunse de istorie,oamenii aceia atat de renumiti pentru ospitalitatea lor.Dorinta de a vizita acest oras si de a ma pierde fascinata in aglomeratie a crescut tot mai mult iar totul a culminat cu vizionarea filmelor turcesti ,filme ce cuceresc tot mai multi romani. Am inceput sa privesc aceste fime pe internet ,nesubtitrate si am inceput in paralel sa invat limba turca pentru a fi la curent cu tot ce se publica in presa turca si ce se difuza in emisiunile lor de la tv despre actorii mei preferati.


fotografiile apartin paginii de facebook GeniusTravel











Bineinteles mi-am zapacit si sotul povestindu-i tot ce citeam despre acest oras fascinant iar cand a venit cu propunerea ca de Valentine's day sa mergem cateva zile la Istanbul am fost extrem de fericita.Am gasit pe GeniusTravel.ro un hotel ,numit Hotel Carlton ,de 4 stele,situat in centrul istoric,la 500 de metri de Marele Bazar si Moscheea lui Suleyman,la 1 kilometru de Moscheea Albastra,Sfanta Sofia,Palatul Topkapi si la 16 kilometri de aeroport. De abia astept,parca zilele trec mai incet,nu-mi propun sa vizitez toate obiectivele turistice,in primul rand imi doresc sa respir aerul acela si sa beau un ceai impreuna cu sotul  pe dealul Çamlıca si sa ne plimbam de mana pe stradutele inguste din centrul istoric .Acum e randul meu sa-mi surprind sotul si sa-i pregatesc o vacanta la Barcelona,orasul lui preferat.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu