joi, 15 ianuarie 2015

Reconditionari casete directie

  Ce ceva timp in urma, am avut probleme la caseta de directie.Locuiesc la tara si drumurile sunt pietruite si cu multe gropi  si in timp ce mergeam cu masina se auzeau zgomote in zona casetei de directie si volanul se misca greu,chiar foarte greu ,nu mai  revenea singur dupa viraj.
  O caseta de directie noua mi se parea  foarta scumpa,m-am gandit apoi sa cumpar una second hand de la dezmembrari,dar mai intai am incercat la o firma de reconditionari si am fost foarte multumit,va recomand  si voua http://www.casetedirectie.info/ ,iar pentru mai multe informatii intrati pe site.
  Reconditionarea consta in :demontarea si spalarea pieselor componente,prespalare externa,rectificarea pieselor componente,inlocuirea pieselor vechi cu unele noi(segmenti,bucsi,semeringuri,or-uri) si verificarea pe bancul de proba si toate acestea la un pret accesibil.
  Drumuri bune!


 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu