joi, 15 mai 2014

Dermatita de scutec

Bebelusul meu avea o iritatie urata in zona genitala,extinsa un pic si pe picioruse.Zona iritata era foarte rosie,cu mici brobonele unite intre ele.Nu parea sa o usture sau sa o jeneze in vreun fel dar eu ma panicam   de cate ori o schimbam.
 La recomandarea medicului de familie,am dat-o cu Bepanthen,nici un efect,apoi am mers la medicul pediatru care mi-a recomandat Elocom ,efect minim,iritati nu disparea total.
 La recomandarea unei farmaciste am luat Crema antiiritatii-scutec  de la Himalaya  ,mi se parea prea ieftina,10 lei pentru un tub de 20 gr.
 Am dat-o de fiecare data cand ii schimbam scutecul
  Crema contine:
  -ulei de Vitex de China ,care calmeaza durerea
  -oxid de zinc,care grabeste vindecarea iritatie
  -aloe vera si ulei de migdale ,care calmeaza pielea
    Indiferent de cauza dermatitei de scutec,numita si eritem fesier: scaune frecvente,introduserea unor noi alimente,diferite infectii bacteriene si fungice,servetele umede sau scutece de proasta calitate,schimbarea scutecului mai rar,piele sensibila,folosirea antibioticelor ,eu,ca mamica de doi copii va recomand cu incredere Crema antiiritatii-scutec de la hboutique.ro

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu