luni, 5 mai 2014

produse eficiente cu ingrediente naturale

 De 8 martie am ajuns la spital cu baietelul meu de 6 anisori,care avea temperatura de 3 zile ,tusea si zacea la pat.Am intrat in panica atunci cand am realizat ca temperatura nu mai cedeaza la antitermic si am mers la urgenta,diagnostic:pneumonie.
 Dupa alte 3 zile de penicilina injectabil,temperatura inca nu ceda,copilul se alimenta din ce in ce mai putin.De mare ajutor a fost Bronhexim sirop ,a reusit sa opreasca tusea.
 Foarte greu si-a revenit copilul,a fost un virus extrem de rezistent.Dupa 6 zile de tratament  ,in branula,doamna doctor ne-a externat si ne-a prescris  LIV.52 Sirop ,pentru ca baietelul inca nu se alimenta suficient ,nu si-a revenit complet ,si contactul cu un alt virus sau cu aerul rece il poate aduce iarasi la spital.  Dupa doar 2 zile de tratament a inceput sa aiba iarasi pofta de mancare.
  Exceptional e faptul ca acest sirop nu numai ca este natural si foarte benefic ci si ca nu are contrainticatii si nici efecte secundare.
    



Alte produse eficiente cu ingrediente naturale gasiti pe site hboutique.ro

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu