sâmbătă, 24 mai 2014

Eleganta la barbati

 Pentru mine un barbat este elegant daca poarta un parfum fin.
 Daca se imbraca simplu,clasic,e natural,are unghiile perfect curate ,pantofii neprafuiti si miroase fin atunci pentru mine e irezistibil.
  E foarte important sa-mi dea impresia ca eu sunt stapana pe situatie,chiar daca e timid sau in trecut a cunoscut 1000 de femei,a fi gentleman e inca la moda.
   Sotul meu e un barbat cu o personalitate putenica,atrage fara sa faca nimic,doar prin increderea in sine.Cautand pe net sa-i cumpar un parfum pentru ziua lui,am descoperit Parfumeriile Douglas si am gasit un parfum care i se potriveste perfect : Armani cod ice ,un parfum elegat care seduce prin prezenta  si carisma.

 
Parfumul promite sa surprinda prin printr-o aroma senzuala si captivanta,proaspata,cu note acidulate citrice la care se adauga note puternice lemnoase.                                                                                                
Un parfum de neuitat ! #BeUnforgettable ,un parfum putenic,dar totusi proaspat cu un ambalaj emblematic,care face pe oricine sa il urmeze!                                                                                                 

10 comentarii :