marți, 13 mai 2014

review Fond de ten The one by Oriflame

THE ONE IlluSkin Foundation

 
Am testat fondul de ten Illuskin Foundation din noua gama The One de la Oriflame,nuanta Natural  Beige.
De la inceput mi-a placut pentru ca are sistem de dozare,acea pompita care il face foarte usor de folosit. Nuanta e foarte potrivita tenului meu,perfecta chiar .La aplicare nu am observat nimic pe fata,parca ma dadeam cu crema,nu cu un fond te ten ,apoi am realizat ca el uniformizeaza tenul si pune in valoare stralucirea naturala.                                                                                                                                                    
Am inceput sa-l folosesc zilnic,e un fond de ten care se poate folosi fara probleme ziua,nu da impresia de ,,fata de portelan,, si cel mai impresionant mi s-a parut faptul ca are si factor de protectie SPF20 .            





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu