sâmbătă, 10 mai 2014

The One by Oriflame

Am primit pentru testare produse din noua colectie The One de la Oriflame ,am ramas placut impresionata de la prima vedere,de la ambalaj,miros si pana la rezistenta ,produsele si-au dovedit eficacitatea si calitatea,sunt extrem de multumita!
 
Mi-am chemat doua verisoare si am inceput testare,pacat ca aparatul meu foto a incetat sa mai functioneze.Am incercat diferite modele pe unghii cu noile nuante,diferite combinatii pentru ochi cu nuantele superbe de fard cremos rezistent,dar impresionate am ramas in mod deosebit de fondul de ten pe care l-am aplicat ca si o crema pentru ca are o textura lichida,e un produs miraculos si nu pot trece cu vederea nici glossurile,nu prea stralucitoare,asadar merg perfect pentru zi si mai ales mirosul lor dulce.
                                                 
    Dupa vreo doua ore de testare,am realizat ca deja consumasem mare parte din fiecare produs,dar pentru ca cei de la Oriflame ne-au trimis si catalog,am facut o noua comanda,pentru ca noile produse au devenit favoritele mele   ,le recomand cu incredere.                                                                                                                                                                










Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu