luni, 12 mai 2014

Review Luciu de buze The One de la Oriflame

    The One Power Shine Lip Gloss


Am testat de curand  doua nuante din luciul de buze ,din noua gama The One de la Oriflame.Am observat inainte sa il deschid ca e extrem de stralucitor dar o data aplicat pe buze am constatat ca nu e exagerat de stralucitor ci acele particule stralucitoare nu fac altceva decat sa uniformizeze culoare pe buze.
  Inca de cand l-am deschis m-a fermecat mirosul irezistibil ,dulce,placut,de pepene,.
  Nuantele sunt placute si se pot purta in orice moment al zilei si chiar daca isi mai reduce din intensitatedupa o perioada,imi simt buzele hidratate in continuare.
   In concluzie il recomand,nu am nimic de reprosat,e sigur un produs care nu trebuie sa va lipseasca din poseta!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu