vineri, 16 mai 2014

Romania libera

  Romania libera este site-ul care ne furnizeaza informatii detaliate si actualizate desprenoutatile vremii.Noul  design al site-ului este superior iar informatiile sunt mult mai bine structurate.
  Imi  place ca atunci cand deschid site-ul in dreapta apare butonul de like pentru Facebook.
 Aceasta retea de socializare este foarte populara si imi  place sa imi apara in news feed informatiile  distribuite si pe pagina de facebook  a site-ului, in timp real.


Imi place mult de tot si rubrica ,,Stil de viata,, ma relaxeaza sa citesc articole despre : alimentatie,moda sau familie.

Mi-ar place si o rubrica cu concursuri ,sunt site-uri pe care intru zilnic de ani de zile doar pentru acest aspect dar unde nu am castigat niciodata si fara sa-mi dau seama ma trezesc citind si stirile zilei tot acolo.

Un comentariu :

  1. La Page Rank 7 (ŞAPTE) oriceam zice noi este un site foarte valoros şi pentru 250.000 de afişări pe site-ul lor facem ORICE !!! Succes la concurs şi ţie şi fie să câştige un ... blogspot.com !!!

    RăspundețiȘtergere